2009. december 10., csütörtök

Huh,jo reg nem irtam.Nem nagyon volt mit.Zajlik az eletem,uj lakas,uj lakotarsak...nagyon jol erzem magam,1 ev kinlodas utan azt hiszem megerdemeltem ezt:) Az egyetem is vagany,megkezdodtek a ,,stagiuk,, , azaz minden reggel 8tol deli 12ig korhazban idozunk. 7 hetem volt a sebeszeten,annyira nem jott be nekem,de valahogy lejart. Aztan lehuztam 3 hetet az urologian,az mar jobban tetszett. Volt egy kortermem,be kellett mutassam a betegeimet,korlapokat kellett kitoltsek,ugy erzem,hogy ezzel is sokat tanultam,es egy kicsit orvososdit jatszunk,es ez kinek nem tetszene?:) Plusz a csapat is nagyon jol osszezorrent, remelem igy is marad, mert 6.evig egyutt kell jarjunk mindenfele :)
Jo dolog ez a 4.ev,csak ne kellene olyan koran hajnalban kelni:)
Jovoheten kezdem a gyereksebeszetet,aztan januarban az ortopedia es a traumatologia var ram....es mar szesszio is lesz :( Kozben Kun stresszel az endokrinologiaval,vagy ahogy tetszik : ,,endokrimiologiaval", az a baj,hogy maga a ,,tantargy" tetszik,de lehet ha elmegy tole a kedvem a vizsga utan.
Na ennyit az egyetemrol. Kozben bulizgatunk is,Apollo-s DSZ bulikon jegyet arulok,mar lassan 3 eve es meg mindig nagyon elvezem csinalni:) Volt Sterbinszky is,meg Mikulas Jotekonysagi Party,ugy gondolom nagyon fellendultunk :)
Es akkor jojjon a szerelem....hat e teren nagyon szelcsend van,ami az en esetemben eleg furcsa :) Kozben probalnak szeditgetni,de lehet ha jobb volt naivnak lenni,mert igy nem tudom komolyan venni oket:) Bajnak nem baj,van eleg idom igy mindenre es szep az elet,boldog is vagyok:)
Nem tudom mit irhatnek meg,varom a Karacsonyt,habar igy ho nelkul semmi hangulatom hozza.A varos csillog-villog,nem tudom eldonteni,hogy szep,vagy giccses.whatever

Na s akkor most vegezetul bemasolok par linket,azokat a dalokat,amik nalam a nagy slagerek mostansag:)











Na kb ennyi most,majd meg irogatni fogok. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése