2009. december 20., vasárnap

Ünnep közeleg

Kikaptuk a Vakációt... 2 hét lustálkodás,nem is hangzik rosszul. :) Tegnap ,,költöztem" haza...de már hiányzik Vásárhely. Egy dolog biztat: itthon vannak a barátaim is,akiket már nagyon rég nem láttam,így lesz elég programom.
Már szervezzük az osztálytalálkozót, ami immár hagyomány. Szerettem őket nagyon,jó lesz látni egymást,elbeszélgetni,sajnos nem mindenkivel tudom tartani a kapcsolatot,de legalább egy évben egyszer mind összegyűlünk,megtudjuk kivel mi történik:)
4 nap és itt van Karácsony,a legszebb Ünnep.....mindig várom,de így,hogy pár nap van csak, nem tudom átélni. Pedig azt olvastam,hogy ha a lelkünkben nincs Karácsony,a fa alatt hiába keressük... lehet ha igaz ez.Kisgyerekkoromban szebb volt,lehet ha már csak akkor lesz ilyen szép,ha nekem is gyerekeim lesznek:)
Na ennyit magamról,mert el fogok szomorodni.
Keresek karácsonyi dalokat,verseket,meséket és majd bemásolom ide,ezzel fogok Kellemes Ünnepeket kívánni minden kedves ismerősömnek,olvasómnak:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése